Regulamin Platformy Kursów
PPHU TANGO JANUSZ DANIELCZYK
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Platformy Kursów dostępnej
pod adresem https://xyxhnaa548.akademia.onl/
1.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.3. Platforma Kursów, działająca pod https://xyxhnaa548.akademia.onl/ , prowadzona jest przez firmę PPHU
TANGO Janusz Danielczyk z siedzibą w Toruniu, posiadającą adres wykonywania
działalności i doręczeń: 87-100 Toruń, przy ul. Konstytucji 3 Maja 13B/41, NIP
879-025-49-91, REGON 870514739.
1.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności : a) zasady dokonywania
rejestracji i korzystania z konta w ramach Platformy Kursów; b) warunki i
zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Platformy
Kursów; c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Platformy
Kursów; d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych
w ramach Platformy Kursów.
1.5. W celu korzystania z Platformy Kursów Klient powinien we własnym zakresie
uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem
do Internetu.
1.6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za
pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://xyxhnaa548.akademia.onl/ oraz pobrać go i sporządzić jego
wydruk.
1.7. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Platformy, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
1.8. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane
są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Platformy
Kursów. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane
osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich
aktualizacji i poprawiania.
2. DEFINICJE
2.1.
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
2.2. EBOOK - książka elektroniczna, publikacja
elektroniczna w formacie PDF.
2.3. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie
Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
2.4. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny
formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w
szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
2.5. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie
obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności
prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza
zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
2.6. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964
r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.7. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą
(loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez
Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie
Internetowym.
2.8. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa
dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty
elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej
Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści
kolejnych edycji Newslettera zawierającego informacje
o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
2.9. PRODUKT ELEKTRONICZNY –
materiały zakupione lub dostępne w Serwisie Internetowym, w tym także usługi
oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach
Serwisu, przeznaczone do sprzedaży, w tym : e-booki, dokumenty elektroniczne,
materiały udostępnione na podstronach Serwisu, szkolenia, konsultacje, usługi
indywidualne, a także produkty fizyczne.
2.10. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
2.11. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
internetowym: https://xyxhnaa548.akademia.onl/
na platformie sklepowej Publigo
.
2.12. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Janusz Danielczyk prowadzący działalność
gospodarczą pod nazwą PPHU TANGO Janusz Danielczyk wpisany do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres
miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji
3 Maja 13B/41,
NIP 879-025-49-91, REGON 870514739, adres poczty elektronicznej: info@wifotan.com
2.13. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
2.14. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
2.15. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie
obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności
prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub
zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
2.16. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz. U. z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami).
2.17. USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ - ustawa z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze
zm.).
2.18. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia lub mailem lub telefonicznie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą określające w szczególności rodzaj i
liczbę Produktów.
3. USŁUGI
ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
3.1. W Sklepie
Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz
Zamówienia oraz Newsletter.
3.1.1. Konto – korzystanie z Konta
możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę –
(1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu
chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany
automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji
niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy:
imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy,
miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego
oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest
także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
3.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez
czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania
przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego
żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres
iwona@wifotan.com
lub pisemnie
na adres:
PPHU TANGO
Janusz Danielczyk, 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 13B/41
3.1.2.
Formularz Zamówienia – korzystanie z
Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie
Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków
– (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu
Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – do
tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych
(w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami
dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne
jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i
nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy,
miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego
oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce
i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących
konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
3.1.2.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest
nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą
złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego
zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
3.1.3. Newsletter –
korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w
zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty
elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera
i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać
poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie
zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na
Newsletter.
3.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie
przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez
podania przyczyny, wypisania się z Newslettera
(rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie
stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: iwona@wifotan.com lub też pisemnie na adres: 87-100
Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 13B/41.
3.2. Wymagania techniczne
niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się
Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem
do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka
internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej
lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej,
Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość
ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu
plików Cookies oraz obsługi Javascript.
3.3. Usługobiorca
obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem
i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw
autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem
faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze
bezprawnym.
3.4. Tryb
postępowania reklamacyjnego:
3.4.1. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe
reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury
reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 7 i 8 Regulaminu)
Usługobiorca może składać pisemnie lub w formie elektronicznej.
3.4.2. Reklamacja w formie pisemnej składana jest na adres:
PPHU TANGO Janusz Danielczyk, 87-100
Toruń, z
dopiskiem: reklamacja produktu ze sklepu internetowego;
3.4.3. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
iwona@wifotan.com z dopiskiem w tytule poczty:
reklamacja produktu ze sklepu internetowego
3.4.4. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1)
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności
rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3)
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim
mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych
z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
3.4.4.1. W sytuacjach skomplikowanych zaleca się kontakt telefoniczny
tel. 696-141-444, 602-500-931.
3.4.5. Usługobiorca zobowiązany jest dołączyć do reklamacji oryginał dowodu
zakupu (paragon lub faktura).
3.4.6. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej złożenia.
4. WARUNKI
ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4.1. Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym
zgodnie z pkt. 3.1.2. Regulaminu.
4.2. Zawarcie Umowy mailem lub telefonicznie
W indywidualnych (losowych) przypadkach np. podczas technicznych problemów ze
złożeniem zamówienia poprzez Formularz Zamówienia możliwe jest zawarcie Umowy
Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą przez złożenie zamówienia przez
Klienta:
a) mailem na adres iwona@wifotan.com
lub
b) telefonicznie tel. 696-141-444 lub 602-500-931
4.2.1. W obu przypadkach należy podać dane dotyczące Klienta takie jak w Formularzu
Zamówienia 3.1.2. oraz mail, na który należy wysłać potwierdzenie przyjęcia
zamówienia.
4.2.2. Po przyjęciu
zamówienia, na mail Klienta Sprzedawca niezwłocznie wysyła Klientowi mail potwierdzający
zamówienie.
4.2.3. Klient potwierdza zamówienie, mailem zwrotnym lub telefonicznie co jest
równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
4.3. Ceny Produktów podane na
stronie Sklepu Internetowego podane są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT. Do ceny Produktu należy doliczyć koszty dostawy (w tym opłaty za
transport, dostarczenie, usługi pocztowe, dojazd do Klienta, inne koszty
dodatkowe wynikające z dostawy). O łącznej cenie Produktu (cena produktu +
koszty dostawy) będącego przedmiotem Zamówienia Klient jest informowany na
stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w
chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
4.4. Procedura
zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień
4.4.1. Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 3.1.2
Regulaminu.
4.4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie
otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez
przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w
trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera
co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu
do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania
przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży
między Klientem, a Sprzedawcą.
4.5. Utrwalenie,
zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży
następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu
Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w
pkt. 4.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i
zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
5. SPOSOBY I
TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
5.1. Sprzedawca
udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
5.1.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Alior Bank o/Toruń
nr rachunku 48 2490 0005 0000 4530 7816
6862
5.1.2. Płatność elektroniczna i kartą płatniczą
5.1.2.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą
płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl.
Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327
Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP
7792369887, Regon 301345068.
5.2.
Termin płatności:
5.2.1.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych
albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w
terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy
odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze
przesyłki.
6. KOSZT, SPOSOBY
I TERMIN DOSTAWY, ODBIORU PRODUKTU ORAZ REALIZACJI USŁUG
6.1. Teren dostawy.
6.1.1. Dostawa
Produktu dostępna jest
6.1.1.1.
Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - koszty dostawy określa pkt. 6.3
6.1.1.2. Poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - koszt dostawy ustalany jest
indywidualnie z klientem.
6.1.2. Dostawa ebooka - cały świat online.
6.1.3. Dostawa kursu – cały świat online.
6.2. Dostawa
Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi
pocztowe, dojazd do Klienta, inne koszty dostawy) są wskazywane Klientowi na
stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie
składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania
się Umową Sprzedaży.
6.3. Sprzedawca
udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu wraz z
kosztami dostawy:
6.3.1.
Odbiór osobisty - brak kosztów dostawy
6.3.2. Paczkomat Inpost, płatne z góry - koszt
dostawy 12,99 zł
6.3.3. Paczkomat Inpost, za pobraniem -
koszt dostawy 17,99 zł,
6.3.4. Poczta Polska, płatne z góry - koszt dostawy 12,99 zł.
6.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że
w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano
dłuższy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy,
terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy
Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
5.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności
przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania
rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za
pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6.6. Termin,
sposób i koszt dostawy ebooka.
6.6.1. Ebook
dostarczany jest wyłącznie w formie cyfrowej w postaci pliku PDF. Plik ten
zostanie przesłany niezwłocznie po przyjęciu zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty
na koncie Sprzedawcy. Brak kosztów dostawy.
6.6.2. W
przypadku ebooków - klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
6.6.3. Produkt
elektroniczny (kurs, poradnik itp.) dostarczany jest wyłącznie w formie
cyfrowej w postaci dostępu do platformy PUBLIGO. Dostęp do produktu
elektronicznego zostanie przesłany niezwłocznie po przyjęciu zamówienia i
zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. Brak kosztów dostawy.
6.6.4. W
przypadku produktów elektronicznych - klientowi nie przysługuje prawo
odstąpienia od umowy.
W sytuacjach
wyjątkowych, w których platforma połączeniowa online wymaga dodatkowych
kosztów, koszty te, po akceptacji pokrywa Klient.
7. REKLAMACJA
PRODUKTU
7.1. Podstawa i
zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt
ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi
przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
7.2. Sprzedawca
obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje
dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień
Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja
towaru”.
7.3. Reklamacja
może zostać złożona przez Klienta na przykład:
7.3.1. Pisemnie
na adres: PPHU TANGO Janusz Danielczyk, z dopiskiem: reklamacja produktu ze
sklepu internetowego;
7.3.2. W
formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona@wifotan.com;
7.4. Zaleca
się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia
wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży
lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3)
danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim
mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych
z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
7.5. Sprzedawca
ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy
w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
7.6. Produkty z
wadami technicznymi lub uszkodzone podczas dostawy, Klient powinien
niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy. W trakcie tego zgłoszenia nasz pracownik
uzgodni dogodny sposób wymiany. Sklep NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH PRZESYŁEK
odsyłanych za pobraniem lub z przerzuconym kosztem nadania bez uprzedniego
uzgodnienia.
7.7. Koszty
związane z odesłaniem Produktu reklamowanego, sklep zwraca niezwłocznie po
otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Prosimy jeśli to możliwe dołączyć dowód zakupu (paragon lub
fakturę).
7.8. Towar
uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to
możliwe, sklep zaproponuje rabat lub zwróci nabywcy poniesione koszty.
8. POZASĄDOWE
SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO
TYCH PROCEDUR
8.1.
Szczegółowe
informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
8.2. Klient
będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
8.2.1. Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o
którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego
z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych
polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości
z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i
działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.
1214).
8.2.2. Klient
uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji
prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w
siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
8.2.3.
Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację
Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707
oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
porady@dlakonsumentow.pl.
9. PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY
9.1. Konsument,
który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić
od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w pkt. 9.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może
zostać złożone na przykład:
9.1.1. Pisemnie
na adres: PPHU TANGO Janusz Danielczyk, 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
13B/41: odstąpienie od umowy;
9.1.2.
W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona@wifotan.com;
9.2. Przykładowy
wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o
Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego
w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Konsument może skorzystać z wzoru
formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
9.3. Bieg terminu
do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
9.3.1. Dla
umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do
przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w
posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż
przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie
ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym
dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie
pierwszego z Produktów;
9.3.2. Dla
pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
9.4. W przypadku
odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
9.5. Sprzedawca
ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy
Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w
Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego
samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od
konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta
do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9.6. Konsument ma
obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy wraz z oryginałem
dowodu zakupu (faktura lub paragon) lub przekazać go osobie upoważnionej przez
Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze
Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Konsument może zwrócić Produkt na adres: PPHU TANGO Janusz Danielczyk, 87-100 Toruń,
ul. Konstytucji 3 Maja 13B/41, z dopiskiem: odstąpienie od umowy.
9.7. Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9.8. Możliwe
koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest
ponieść konsument:
9.8.1.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
9.8.2.
W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie
konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego
żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od
umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego
świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.
Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest
wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
9.9. Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do umów:
9.9.1.
(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad
którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest
Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub
służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której
przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest
Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu
opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której
przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem
świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu
Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni
i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma
kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego
przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub
dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu
do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są
nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w
zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług
w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy,
najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są
zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się
za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy (14) o
dostarczania treści cyfrowych, w tym ebooki
10. POSTANOWIENIA
DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
10.1. Niniejszy
punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i
Usługobiorców nie będących konsumentami.
10.2. Sprzedawcy
przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym
konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie
od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie
rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do
Sprzedawcy.
10.3. W wypadku
Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne
sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo
części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu
zawarcia Umowy Sprzedaży.
10.4. Z chwilą
wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie
będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w
takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie
Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz
za opóźnienie w przewozie przesyłki.
10.5. W razie
przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący
konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił
ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności
niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
10.6. Zgodnie z
art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za
Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
10.7. W wypadku
Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o
świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
10.8. Odpowiedzialność
Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego
konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w
ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do
wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie
więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca
ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego
konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i
nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do
Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
10.9. Wszelkie
spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą
niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Sprzedawcy/Usługodawcy.
11. DANE OSOBOWE W SKLEPIE
INTERNETOWYM
11.1. Administratorem
danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
Internetowego jest Sprzedawca.
11.2. Dane osobowe
Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu
realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
11.3. Możliwi
odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
11.3.1. W
przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy
przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane
dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu
przesyłki na zlecenie Administratora.
11.3.2. W
przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w
Sklepie Internetowym.
11.4. Usługobiorca/Klient
ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym
zakresie może zostać złożone na przykład:
11.4.1. Pisemnie
na adres: PPHU TANGO Janusz Danielczyk, 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
13B/41;
11.4.2. W
formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona@wifotan.com
11.5. Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy
o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże
umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie
Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej
Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Umowy
zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
12.2. Zmiana
Regulaminu:
11.2.1. Usługodawca
zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany
asortymentu produktów - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu.
11.2.2. W
przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze
ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin
wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384
oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo
powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu
skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych
Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
11.2.3. W
przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze
niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden
sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami
przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu
nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte,
realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
11.3. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr
144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z
Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia
30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.